Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Cum îți dai seama dacă o persoană te place ?

Cum oare ? În seara asta am mai intrat pe TPU cu ideea că o să mai râd puțin , dar pe lângă asta am găsit și un subiect pentru noularticol . Am găsit următoarea întrebare :

 “cum imi dau seama daca o fata ma place ? imi zambeste, rade la glumele mele, imi face ochi dulci uneori, se baga in vorba cu mine, vorbim foarte mult, si totdeauna vrea sa mergem amandoi spre casa . asta ar da vreun semn ca ma place ?

Și un răspuns pe care l-a primit respectivul :

Nu, nu acestea sunt semnele! Daca te ignora, daca te injura, etc, acestea sunt semnale ca te place.

Adevărul e că tipul care a întrebat asta își merita răspunsul acesta sarcastic . Nu știu câtă minte îți trebuie să îți dai seama
dacă unei fete îi place sau nu de tine , cert e că nu e nevoie să întrebi toate astea pe internet , poți întreba persoana respectivă
despre care tu crezi că te place sau nu și îți va răspunde . În nici un caz , răspunsul nu o să vină de la o persoană necunoscută
care îți va zice “Da , te place” , neștiind despre cine este vorba .

Acum mai e și vorba de tupeul pe care îl ai și cât de matur ești . Dacă ești mai timid și îți este rușine de acea persoană o să rămâi
așa toată viața . Nu zic acum ca sunt eu marele tupeist care bag în seama toate fetele de pe stradă , dar îmi este de ajuns să dau un
shot de Jack și am rezolvat problema :)) . Până la urmă și băutura e bună la ceva , ‘îți dă glas’ atunci când ai nevoie . “Cel mai bun
psiholog este un prieten beat” .

Din punctul meu de vedere , ‘semnele’ pe care o persoană le arată atunci când îi place de o altă persoană sunt cele enumerate de tipul
de mai sus . E imposibil să nu îți dai seama … atunci când o fată îți zâmbește atunci când faci și cele mai retardate glume , pe care
nici tu nu le înțelegi , dar totuși râde , e clar că nu vrea să te facă să te simți prost și oarecum e un semn că îi place de tine , prin
faptul că o faci să zâmbească , să fie fericită , doar prin naivitatea ta . Totuși faptul că se bagă în vorbă cu tine , nu cred că reprezintă
un semn . Asta depinde și de ce discuții abordează când se bagă în vorbă cu tine . Dacă îți povestește ce bemveu’ și-a luat tasu’
și ce rochie și-a cumpărat aseară din mall e clar că nu are nici o treabă cu tine (am dat doar un exemplu) . Un alt mod prin care îți dai seama
că cineva te place este faptul că vrea să fie mai tot timpul alături de tine , că se simte bine în prezența ta și poate vorbi cu tine ore în
șir fără să se plictisească . Mai sunt și cazuri în care respectiva persoană doar se preface că te place , dar de fapt te vorbește pe la spate
și nu te suportă . Un exemplu ar fi atunci când te afli într-un grup de prieteni , când toți vorbiți și râdeți , dar defapt nu toți se suportă
unul pe altul . Și nu , nu fac referință la un grup de prieteni care se știu de ani de zile , ci un grup de prieteni “noi” , care nu se cunosc
prea bine sau între colegi de clasă , de școală etc. .

Toată ideea acestui articol e că nu trebuie să ne fie rușine de fata / băiatul pe care o / îl placem și ambii dau semne că se plac . E de ajuns
să întrebi așa mai pe ‘ocolite’ și îți vei da seama dacă are rost să mergi mai departe sau să cauți altă variantă . Dacă tot n-aveți tupeul necesar
, cumpărați o sticlă de vin și se rezolvă totul de la sine (fără glumă) . Cu asta am încheiat și articolul din seara asta … nu știu cât de bine am
scris , cât de corect și dacă am mai pus bine diacriticele , cert e că mă cam doare capul și ideea mi-a venit pe moment după ce am văzut întrebarea
pe TPU . Cred că sunt mulți care se află în situații de genul și nu știu ce să fac . Ar fi bine să vă faceți curaj până nu aveți de pierdut din cauza
asta .

G’night ! but before that listen this :

2 responses

  1. jescu

    buna am 15 ani si vreau sa va spun unpic despre viata mea cu fetele si va dau un sfat cum sa cuceriti o fata.de care va place si vreti sa faceti dragoste cu ia.in primul si in primul rind asteptati momentul in care ieste fuarte fericita ca sia cumparat un telefon nou saorohie etc.ma refer cind ie fericita despre ce va.bine am lamurit treaba cu fericirea.sau puteti{daca vreti nu va oblig ieu}.sa faceti dragoste cu ia.punctul1 Ii dai de baut sau o urmaresti cand ie biata si atunsi Ii spui asa. vrei sa faci secx cu mine ca ieu te plac de ceva timp.si atunci ia iti va spune daca te place.sau daca nu te place dar are chief de un secx.dar tu hiar daca o placi dar ia nu te place dar vrea sa faca sex cu tine iesti fericit ca baieti asta le place.bine daca vreti ma multe sfaturi sunt din suciava.nr 0753841140. data scrieri joi104\2014.sunama si nu uita ce tiam spus sa faci

    aprilie 10, 2014 la 06:35

    • Bun … presupun că ai fost beat când ai scris comentariul ăsta , am descifrat cu greu ce ai scris . Anyway , toți barbații cunosc ‘trickul’ ăsta și nu cred că la fetele de vârsta ta chiar dă roade …

      aprilie 28, 2014 la 17:22

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.