Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Despre ‘vloggerii’ de-a dreptul minori !

Cred că fiecare dintre voi a văzut până acum unul sau mai multe video-uri postate pe youtube de anumite persoane care își expun viața pe internet . Nu am absolut nimic cu vloggerii , dar sunt unii / unele care ajung la vârsta de 10-11 ani să se filmeze cu IPHONE-ul și să se posteze pe youtube drept vlogger . WTF ? Din punctul meu de vedere , la vârsta asta te bucuri de copilărie , te joci ! Poate sunt eu în urmă , dar generația copiilor de 5-14 ani va ajunge rău din cauza tehnologiei . Să ajung la subiect . Ajungând de la clip la clip pe youtube , am dat peste câteva clip-uri postate de niște vloggeri / vloggerițe care m-au șocat la propriu .

Primul videoclip :

‘Dânsa’ face o parodie , din păcate , ea nu are telefon cu camera de 8mpx și a filmat cu ceva lanternă de la brichetă cred . Faptul că foarte multe vloggerițe au făcut un clip cu titlul ‘ce am eu în geantă’ a inspirat-o pe această copilă să facă și ea un video , care să îl posteze pe youtube și toată lumea să o ridice în slăvi probabil (să râdă de ea) . Felicitările mele , ești incredibil de … proastă .

Al 2-lea videoclip :

Oare ce are ea în geantă ? Sunteți curioși , nu ? Când am găsit clipul mă așteptam să ne prezinte păpușile barbie din geanta ei de la ‘GUCCI’ . Minunați-vă și voi ..

Al 3-lea videoclip :

Cea mai .. MINORĂ vloggeriță , este clasa a 5-a și ne spune cum a fost prima zi de școală și cât de ‘fashion’ a fost ea îmbracată în această zi specială . Vă las pe voi să îi admirați dantura excelentă (nu mai mânănc dulciuri de acum) și trupul său de scândură .

Al 4-lea videoclip :

SUNT FANUL TĂU ! Ai grijă cu mămica , să nu o trezești că te spală cu săpun la gaură , pardon gură .

Nu am pus toate clipurile , sunt mult mai multe pe youtube și mult mai oribile , de nevizionat , e plin youtube de asemenea specimene . Sfatul meu pentru aceste copile e să vă anunțați părinții că aveți nevoie de un control la psiholog , poate vă deschide puțin mintea aia și vă bucurați de copilărie nu de faima pe internet .

One response

  1. Cred ca suntem noi inapoiati…cred ca majoritatea asa sunt in momentul asta😉
    Stam si barfim ca mosii aia care ne barfeau pe noi cand eram de varsta lor. Lasa-i in spanac, asta e generatia urmatoare: tatuaje la 14 ani, sex la 14 ani, fumat din clasa I, iphone 5 in clasa a 5-a, bataie de joc fata de parinti, de profesori si de ei🙂
    Asta se intampla cand ambii parinti muncesc. Le ofera absolut orice, mai putin educatie. Pe aia si-o iau de la parintii altora.

    Decembrie 22, 2012 la 23:54

Lasă un răspuns

