Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

TPU : Dragoste & Sex . Remediul plictiselii !

Am un obicei ca atunci când mă plictisesc să trec puțin pe site-ul TPU la categoria ‘Dragoste & Sex‘ să mă amuz puțin . De multe ori , încep să râd o oră întreagă de prostiile scrise pe acolo . Azi am făcut același lucru și am găsit câteva postări care probabil vă vor plăcea . Cert e că noua generație a ajuns să ceară sfaturi legate de relații și sex pe internet , în loc să afle de la părinți sau de la prieteni . Probabil că le place să își expună problemele pe un site care poate fi vizualizat de oricine . Întrebarea mea este : părinții ce fac ? Din câte știu , ei ar trebuii să se ocupe de educația acestora , nu niște străini care le răspund la niște probleme care pot fi chiar grave uneori . Ei cer sprijinul cui nu trebuie șî nu își dau seama de asta , dar să revenim la subiect .

Image

A primit cel mai bun răspuns , serios .

Image

Cred că scria ceva pe fața ta :-??

Image

Sex cu porția . Vreți și voi ?

Image

Asta e așa că tot au venit sărbătorile și toată lumea se spovedește . Și da , e un păcat că era un vis umed , orice ar însemna asta . Continuă să ți post .

Image

Asta chiar m-a făcut să râd . Voi cum o preferați ? :>

Image

Zic să apelezi la Scooby Doo și echipa misterelor . Caută-le numărul în ‘Pagini Aurii’

Image

Eu cred că suferi de masturbare precoce . Ai grijă !

Image

No comment !

Cam atât am găsit pe 2 pagini , probabil dacă aș fi stat să mai caut găseam mult mai multe . Așadar , când sunteți plictisiți puteți intra oricând pe TPU .

2 responses

  1. Mi-ai facut ziua mai buna. jur.:))

    Decembrie 23, 2012 la 14:37

  2. Cat am putut sa rad, doamne ! Cica parjolita =))

    Decembrie 31, 2012 la 10:43

Lasă un răspuns

