Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

‘Ler’ is more ! * Crăciun fericit *

Înaintea ajunului am ‘petrecut’ puțin și azi nu mă simt tocmai bine .
Totuși , ascultând cu cel mai bun prieten al meu niște colinde ne tot întrebam ce înseamnă ‘ler’ , un cuvânt care apare în 90% dintre colinde dar cu ce scop și ce înțeles ? Când am ajuns acasa , am căutat și în dicționar și am găsit următorul rezultat :

Cuvânt care apare ca refren în colinde, cărora le dă un anumit colorit eufonic .

Definiție care m-a lămurit profund . Până la urmă este un cuvânt idiot creat de ‘marele’ mic Hrușcă :)) .

Cei de la CreativeMonkeyz ne-au pregătit și o melodie legată de acest ‘ler’ într-un episod special de Crăciun .

Enjoy it ! Cel mai bun colind pentru mine .

Așadar , cu ocazia acestui articol vă urez și eu un Crăciun Fericit , să vă aflați lângă cei dragi de Crăciun și să primiți de la moșul tot ce v-ați dorit .

Ne ‘auzim’ după Crăciun !

SARBĂTORI FERICITE !

One response

  1. superbă.
    un an bun, cu de toateeeeeeeee!🙂

    Decembrie 24, 2012 la 19:45

Lasă un răspuns

