Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Facebook : universul copiilor și al fotomodelelor în devenire .

După ceva timp m-am gândit să mai postez și eu ceva pe blog .
Aseară mă uitam pe peretele meu (de pe facebook , nu cel din cameră) și am văzut o poză cu niște carcase de IPhone din câte îmi aduc aminte undetoți spuneau ce carcasă le place și un puști a lăsat un comentariu gen : „vreau și eu un iphone :(” . Și uite așa încep să se facă diferențe între cei bogați (pe spatele părinților desigur care din punctul meu de vedere vor avea o viață frumoasă doar până când părinții vor murii și banii nu îi vor mai ajuta să se descurce în viață) și cei care duc o viață modernă sau care sunt în pragul saraciei etc.

Zilnic pe facebook apar fel de fel de modele , de fetițe care se cred populare pe o rețea sociala , care cred că dacă au enșpe mii de like-uri sunt cunoscute în tot orașul și care cred că banii or să le rezolve orice problemă .

Eu unul nu mă plâng că n-am iphone , că n-am tabletă . Nu zic că nu aș accepta dacă cineva mi-ar oferii un iphone sau o tabletă :)) , dar vreau să subliniez că sunt multe alte chestii în viață pe care ai putea să ți le dorești
înafara dorințelor materiale .. acum ce o să facem ? ne tăiem venele că nu avem iphone ? că nu avem galaxy SIII ? La urma urmelor , sunt milioane de oameni în țară și miliarde în lume care nu își permit așa ceva , ba chiar duc o viață mult mai grea … oameni care își doresc o pâine pe masă (dacă o au și pe aia) pentru ziua următoare .

Gândiți-vă la oamenii care stau pe stradă . Ei ce ar mai putea să își dorească ? Acum , mulți ve-ți spune „ce-mi
pasă mie de ăla ?” . E adevărat , nu ne pasă de acele persoane , nu zic să le dăm noi bani , până la urmă e treaba lor cum au ajuns în situația aia , poate multora nu le place munca și preferă să stea pe străzi , în frig , să cerșească și să se drogheze , dar sunt și alt fel de oameni .

Ideea e că atunci când îți dorești ceva material , ceva care nu îți este de mare folos , vrei acel lucru doar că
să te poți da mare la școala / pe stradă / la prieteni etc. . Gândește-te că nu ești singurul care nu are , ca tine sunt milioane . Nu trebuie să le spui acum părinților să își vândă frigiderul sau să nu mai cumpere mâncare ca să îți cumpere ție un iphone sau alt căcat .

Cu asta închei ce am avut de zis .. poate mulți a-ți înțeles sau nu ce am vrut să transmit .. acesta este punctul meu de vedere , așa gândesc eu și așa cred că e corect . Eu îmi doresc să vină vara din nou , să stau iar cu prietenii , să mă bucur cât mai am timp de vârsta asta (fără griji) în locul unui amărât de telefon .

~ Ciau !

Lasă un răspuns

