Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Curând rămânem și fără revelion ?

Observ că încet încet va dispărea și revelionul și crăciunul și paștele și toate celalalte sărbători .
Când zic că dispar , mă refer că nu mai au același farmec , devin niște zile ca toate celelalte . De ce oare ? Rămânem fără bani și nu ne permitem să sărbătorim nimic ? Aseară când am ieșit la 00:00 afară abea dacă vedeai 2-3 artificii pe undeva . Acum câțiva ani nu știai unde să te uiți , era plin cerul . Crăciunul ăsta a fost mai plictisitor ca oricare altul , m-am plictisit mai rău ca de obicei . Sunt curios să vad cum fi Paștele .

Sincer să fiu , singurul lucru care îmi amintește de aceste sărbători e vacanța . Luam o pauză mai lungă de la școala ca să sărbătorim . Pentru asta mă și bucur , că am scăpat de școala câteva săptămâni , mai imi las creierul să ‘respire’ puțin , chiar dacă nu depune mare efort nici când sunt la școală :)) .

Că tot am adus vorba de revelion , vă urez și vouă un an nou fericit , cu cât mai multe împliniri pe plan sentimental / material și .. să mai trăim încă 100 de revelioane , fie ele bune sau rele .

Lasă un răspuns

