Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

HIP-HOP : Cele mai bune versuri , cea mai bună muzică .

Hmm , nici nu știu cum să încep … cert e că hip-hopul este singurul gen de muzică care îmi place să ascult în fiecare moment , când sunt supărat , trist , fericit , nu mă plictisesc niciodată de versurile lui Vescan , Cedry2k , Nimeni Altu’ și mulți alții .

Am început să ascult muzica asta de când aveam 10-11 ani , când B.U.G Mafia încă se menținea pe locul I pentru mine și aveau cele mai frumoase melodii . După apariția noului album „Înapoi în viitor” , apărut în 2011 , mi-am schimbat total părerea despre ei , și-au schimbat total stilul ăla dur de care dădeau dovadă prin 2006-2007 . Pe la 14 ani , începusem să caut fel și fel de MC , downloadam zeci de albume de pe net pe care le ascultam seara și de fiecare dată adormeam cu muzica în căști .

L-am descoperit pe Nimeni Altu’ care l-a început nu mi-a plăcut deloc . Am descărcat într-o seară un album întreg , albumul „Transmisii în distors” , l-am ascultat mai multe seri la rând și de fiecare dată adormeam la a 4-a sau a 5-a melodie :)) . Cert e că nu adormeam de plictiseală , îmi plăcea muzica și mă liniștea .

Acum un an , am descărcat și albumele lui Vescan , Cedry2k și Rappa și am început să îmi deau seama că devin un fan al acestui gen . Sunt multe melodii în care te regăsești , sunt o grămadă de lucruri adevărate în aceste versuri și îți schimbă într-un fel viziunea asupra lumii de azi , te face să gândești altfel .

Și uite așa au trecut ani și pot să spun că am o frumoasă colecție în calculator cu foarte multe albume , cei drept nu cumpărate , dacă aș fi fost plin de bani sigur le-aș fi cumpărat , dar atâta timp cât nu sunt încă pe banii mei , prefer să îi folosesc în alte împrejurări .

Top-ul celor mai buni MC după părerea mea ar fi : Nimeni’ Altu , Ombladon , Cedry2k , Vescan , Sișu , Deliric1 , Nane , Rappa , după care urmează trupele B.U.G Mafia , Paraziții , La Familia , C.I.A și Zale .

Astea sunt câteva melodii pe care le-aș asculta la infinit și nu m-aș plictisii niciodată , pe care vi le recomand . E imposibil să nu vă placă dacă înțelegeți versurile .

+ cele 2 skit-uri de pe albumul lui Rappa ‘Soarele nopții’ (sunt mirifice) .

+ alte zeci de melodii .

Curând voi face și un articol cu niște versuri …

E n j o y …

Lasă un răspuns

