Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Cele mai proaste replici de agățat , încercați-le și voi …

Mă tot ‘bate’ gândul cu generațiile astea și totodată îmi vine și inspirația pentru articolele de pe blog . Stau și mă gândesc cum era înainte să apară calculatorul , telefoanele și toată tehnologia asta , cum abordai  atunci o fată , cum reușeai să te întâlnești cu ea etc. De exemplu când trebuia să te întâlnești cu o fată ,  stabileai o oră și un loc cu o zi înainte și a 2-a zi te vedeai cu ea . Cum erai tu sigur că ea vine ? Dacă  a intervenit ceva între timp ? Îți trimitea scrisoare prin poștă ? Total aiurea … mai ales că puține din fetele de azi sunt punctuale , stau cu orele să se pregătească , de parcă se duc la nuntă , iar tu ca baiat pui un tricou pe tine , niște bermude , îți dai cu gel (fixativ) în păr și gata . Eu , unul , nu cred că aș fi putut face față acelor vremuri … sau abordarea unei fete .. mă gândeam aseară ce replici puteau să fie pe atunci și mă bufnea râsul . În fine , să nu o mai lungesc , am dat azi peste un articol pe net cu niște replici de agățat ,  90% dintre ele fiind foarte absurde și nu le-aș folosii niciodată .. în loc să mă aleg cu numărul fetei , mă aleg cu o palmă sau dacă nimeresc prost cu o flegmă’ între ochii (rare treburile astea , dar există) .

  • ‘Esti religioasa? Pentru ca esti raspunsul rugaciunilor mele .’
  • ‘Uite-ma ca am aparut acum mai ai 2 dorinte .’
  • ‘De ce o fata dragutza ca tine vorbeste cu un idiot ca mine ?’
  • ‘Tatal tau este terorist ? Pentru ca tu esti o bomba .’
  • ‘Mama ta a fost o hoata? Ca vad ca a luat stelele de pe cer si le-a pus in ochii tai .’
  • ‘Trebuie sa sun in Rai si sa zic ca si-au pierdut un inger .’
  • ‘A iesit soarele sau doar ai zambit ?’
  • ‘Trebuie sa fi obosită pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua .’
  • ‘Stiu ca laptele face bine corpului dar tu cat ai baut ?’
  • ‘Draga, pun pariu ca te-ai nascut pe timp de furtuna, caci arati traznet !’
  • ‘Misto fusta. Pot sa ti-o iau eu ?’
  • ‘Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa mai trec inca o data ?’
  • ‘Nu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu .’
  • ‘Ce caine dragut! Ce numar de telefon are ?’

Nu știu câte șanse de reușită vei avea dacă folosești repliciile astea , eu unul nu le-aș folosii , mai bine  nu mă bag în seama și gata . Cu toate astea , TPU este plin de asemenea întrebări ‘Ce replici de agățat știți?’ , ‘Cum abordez o fată ?’ etc. Ăsta e rezultatul statului la calculator non stop .. începem să uităm să purtăm o  conversație face-to-face , dar pe internet ești cel mai sociabil om posibil . Tot în categoria asta se încadrează și cei care se dau smardoi pe net , care au 11 ani și își bagă p#%@ fără să își dea seama ce zic , iar când îi întâlnești pe stradă nu schițează nimic .

Lasă un răspuns

