Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Comunicarea … din ce în ce mai grea !

Văd din ce în ce mai des persoane care nu pot să ‘întrețină’ o conversație , nu știu să creeze un subiect de discuție sau să treacă la altul . De multe ori , când vorbesc cu cineva pe net , mereu întâlnesc aceleași cuvinte ,  clasice , pot spune , aceeași conversație care te lasă ‘mască’ : „Bună ; ce faci ; bine” și … atât .

Ideea e ca după o discuție de genu’ ești catalogat de persoana respectivă drept un tip / o tipă care nu vorbești , ești mut/ă , nu ști să socializezi și așa mai departe și asta nu se întâmplă numai în mediul virtual ci și în viața reală … și uite așa ne formăm idei greșite despre anumite persoane din vina noastră .

Dacă e să o iau din perspectiva mea , ca baiat , mi-e greu să vorbesc cu o fată care nu mă ajuta într-un fel să discut cu ea . Înțeleg , ca băiat trebuie să faci primul pas , acum mai sunt și cazuri în care e invers , dar nu cred că e o problemă , dar  când faci primul pas și observi că persoana aceea e blocată , e dată pe ‘mute’ și nu știe ce să zică , îți dă niște răspunsuri din care nu înțelegi nimic , de parcă ar răspunde unui sondaj , ce poți să mai faci ? Renunți ! Și după o să ai o conversație ca între doi muți .

Acum că avem facebook-ul , messenger-ul , skype-ul etc. la dispoziție , care sunt un mare plus , zic eu , tot nu suntem în stare să avem o conversație matură , să nu ne plictisim atunci când vorbim cu cineva . Mi s-a întâmplat de multe ori să pățesc asta ,  conversație tipică cu niște întrebări și răspunsuri cât se poate de scurte … e ca și cum ai vorbii cu un perete . Astăzi am  ‘întâlnit’ (oarecum) o fată pe facebook cu care am avut o conversație îndelungată , de câteva ore și nu m-am plictisit , n-am pierdut timpul degeaba în fața monitorului și mi-a plăcut , dar sunt foarte rare cazurile în care găsesc asemenea persoane și cred că se întâmplă multora dintre voi . E adevărat , mai sunt și persoane care nu au timp , nu vor și nu le face plăcere să  vorbească cu tine , puțini își dau seama de asta .

Cam atât am avut de zis , sper că a-ți înțeles ideea cu comunicarea asta între adolescenți , cred că vi se întâmplă multora dintre voi asta și de aceea am vrut să fac un articol pe tema asta .

Ciau ~

Lasă un răspuns

