Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Mi-e dor de vară …

E 3:00 AM și eu n-am somn , ascult Cedry2k și mă holbez la monitor .
Brusc a început să mă ia dorul de vară , de căldură , de soare și de plimbările alea la apus care îți rămân în minte tot anul .  Mi-e dor să stau afară până la 12-1 noaptea , să mă plimb așa pe oriunde , să alerg , să mă plimb cu bicicleta , să fie zi până la ora 9 și de toate chestiile astea pe care le-am făcut vara trecută , de care îmi amintesc și acum și care vreau să le retreiesc .

Vă spun sincer , urăsc iarna , nu văd nici un avantaj în faptul că ninge , ca e zăpadă pe jos , mă p*ș pe ea , vreau să fie verde pe jos nu alb , cu frunze în copaci , cu iarbă pe jos , cu soare pe cer . De câteva zile mă trezesc și îmi vine să nu mai ies din casă când văd peisajul ăsta monoton de afară , mocirlă peste tot … să nu mai aduc vorba că e frig și de fiecare dată când ies afară trebuie să fiu îmbrăcat cu 3 pulovere și 5 hanorace și tot îmi e frig . Vara ești fară stres , fără școală , fără griji , stai afară la tricou și pantaloni scurți , te duci la ștranduri și FACI CE VREI . Vreau ca toate lucrurile astea să le pot face cât mai repede , să fie din nou vară .

Mă gândesc acum că mai sunt câteva zile și încep iar școala , iar stres , iar trezit de dimineață , iar note proaste … și totuși se zice că anii de liceu sunt cei mai frumoși . Or fi ei frumoși , dar nu în condițiile astea . Nu în condițiile în care trebuie să mă duc pe geru’ ăsta la școală în loc să stau în casă la caldură cu o ciocolată caldă lângă . Singurul lucru de care te bucuri de anii de liceu’ sunt prieteniile pe care le legi , cred că toți găsim în clasă cel mai bun coleg care ne devine prieten apropiat și îi spunem orice după . Dar se spune că de multe ori prietenii adevărați sunt prietenii din copilărie , cu care ar trebuii să ne avem bine toată viața . Prieteniile legate la liceu sunt false , toată lumea bârfește pe toată lumea .

Și cu asta cred că am terminat ce-am avut de spus , treaba e că m-a prins doru’ de vară , m-au răscolit amintirile și nu prea pot dormii . Cred că am nevoie de 3 luni de vară de 4 ori pe an , ar fi minunat , păcat că nu se poate .

Așadar , te aștept vară ! :))  … până atunci îmi pun căștile în urechi , mă pun în pat și dau play la Cedrea .

G’night nigga’s !

Listen : Cedry2k – Tot ce am (ft. Cabron și Puya) & Euforic ft. Cedry2k – Amurg tăcut .

3 responses

  1. Hai man ca nu-i asa tragedie😛 ce rost are sa te vaieti ca vara-i la cateva luni distanta si sa pierzi frumusetea iernii. Stiu ca nu-ti place, cunosc o droaie de oameni care iti impartasesc ideea dar pana la urma gandeste-te bine, fara iarna cum ai putea sa apreciezi vara la adevarata ei valoare?😀 E ca si cum iti revii dintr-o boala la sanatate. O apreciezi cu mult mai mult atunci deoarece stii cat de grea a fost perioada prin care ai trecut😀

    Ianuarie 13, 2013 la 17:24

    • Îți dau dreptate , oarecum și iarna are rolul ei , doar că nu-mi place .

      Ianuarie 13, 2013 la 17:33

      • de-asta exista diversitate ca sa nu ne placa tuturos acelasi lucru ca ar fii prea monoton😀

        Ianuarie 13, 2013 la 19:19

Lasă un răspuns

