Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Visăm la viitor inconștienți .

Stăteam azi și mă gândeam ce o să fac eu pe viitor , ce o să ajung , ce mi-ar plăcea să fac și mi-am dat seama că sunt în continuare indecis . Ca mulți alții , sunt unul care doar visează la un viitor frumos , mirific , dar sunt curios să văd care o să fie viitorul meu peste 5-6 ani . Păcat că nu s-a inventat o mașină a timpului sau ceva tabletă să vezi în viitor că tot suntem în era asta a tehnologiei și o să ajungem să dăm comenzi unor roboți …

Prin clasele 7-8 , în generală eram pasionat de informatică , dar nu informatica pe care am descoperit-o mai apoi în clasa a 9-a . În generală lucram și eu cu HTML , PHP , eram un mic webdesigner . Am crezut că pe asta se bazează informatica , dar m-am înșelat .  Cu toate astea mi-am propus pe atunci să intru la mate-info (intensiv informatică) ca să fac ce-mi place , dar m-am izbit de un perete .  Ajuns în clasa a 9-a , la mate-info , am descoperit că o să fac programare în C++ . La început mi s-a părut ușor , dar mai apoi deja începea să mă plictisească toată treaba cu programarea … mi-am dat seama că e greu și că nu e de mine . Sunt tipul de om care nu vrea să depună prea mult efort și cu toate astea vreau multe de la viață stând degeaba .

Am văzut că informatica nu e de mine , mi-am dat seama că nu o să ajung eu mare programator așa că am încercat pe muzică .  Îmi place muzica , dar se pare că și aici am nimerit prost . La sfârșitul clasei a 9-a m-am decis să îmi cumpăr o claviatură (orgă) și să mă apuc de niște cursuri . La fel ca și informatica am fost păcălit . La început mi-a plăcut , eram încântat că pot să scot și eu niște sunete mai normale la clapele alea , cântam câteva melodii … dar continuând să mă duc la cursuri vedeam cum alții progresau serios și eu rămâneam pe loc . Am fost influențat de asta și mi-am dat seama că nu depuneam prea mare efort , iar datorită unor probleme am început treptat să renunț și la asta .

Acum stau și mă gândesc ce o să fac cu viitorul meu . Cred că o să ajung să stau într-o garsonieră , fumat în fiecare seară , îngropat în praf și cu o potecă de la calculator la frigider . Acum sunt în pauză de idei , nu știu ce voi face pe viitor , dar țin să cred că mai am puțin timp de gândire și o găsesc ceva care să îmi placă . Merg pe ideea de ‘totul sau nimic’ . Ori ajung undeva sus , cu o viață frumoasă , ori undeva mai jos cu aceeași viață frumoasă , dar fără bani . Ceea ce mă împiedică pe mine la momentul actual e școala . Am mai avut un articol bazat pe tema asta . Vreau să zic că nu există o ‘gamă’ mai largă de profile , să ai de unde alege și să îți placă să mergi la școală , nu să te duci doar că să fi prezent și să te chinui să înveți niște chestii care deja din liceu sunt inutile , nu avem nevoie de ele , atâta timp cât noi vrem să facem altceva cu viitorul nostru . Unii nu vrem să ajungem chimiști , fizicieni , pictori sau preoți . Dacă un copil vrea să ajungă preot se duce la profil teologic , dacă altul vrea să fie pictor / actor se duce la o școală de artă ș.a .

Pe lângă informatică și muzică mai am multe hobby-uri ca să le zic așa . Sunt pasionat de design , de hairstyle , de tuning . Niște lucruri banale , dar cred că poți face ceva cu asta . Păcat că nu prea ai unde să dezvolți pasiunile astea . La școala nu învâț așa ceva , învâț să lucrez cu logaritmi , să aflu ce masă are soarele , să citesc viața unor personaje precum Mara și Ghiță (din Moara cu noroc) care au trăit acum mulți ani și care n-au nici o legătură cu viața de azi . Acum că eu am intrat la profil de informatică îmi merit soarta , că nu m-am interesat dinainte pe ce se bazează asta și stau și îndur matematica , fizica și chimia acum . O grămadă de materii care eu trebuie să le învâț ca să nu rămân corigent / repetent ca mai târziu să termin școala și să stau ‘pe bară’ că nu am unde să lucrez , că am învâțat niște prostii și nu mi-au fost de folos și nu voi face nimic in viață cu ele .

Cert e că timpul trece , nu stă pe loc și nu cred că sunt singurul care nu și-a stabilit viitorul . Am foarte multe întrebări la care nu găsesc răspunsul oricât aș încerca .

Lasă un răspuns

