Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Viață după moarte … ?

Cred că nu există om pe lumea asta să nu se fi întrebat măcar odată în viață dacă va mai exista după ce va muri , ce se va întâmpla cu sufletul lui , cu toate amintirile acumulate pe parcursul a multor ani de viață . În seara asta am scris pe google ‘viață după moarte’ și am găsit o grămadă de articole pe baza acestui subiect . Ce am aflat din ele ?

Pai în primul rând am aflat că există chiar și o carte cu titlul ‘Dovezi ale existenței Lumii de dincolo: Știința experiențelor de viață după moarte’ . Se pare că sunt foarte mulți oameni de știință care încearcă să afle acest lucru prin intermediul celor care au trecut printr-o moarte clinică .  La toți cei investigați , poveștile coincid în mare parte (După moarte , te ridici la cer , ajungi într-un tunel de lumină / cu o lumină puternică la capăt  și în jurul tău sunt persoane care îți spun să te întorci pe pământ) . Oarecum mi-am format o idee despre toată chestia asta și 50% sunt de părere că ceea ce au spus acești oameni e adevărat . Nu sunt o persoană care cred în ‘fenomene stranii’ , fantome , demoni , monștri și extratereștrii . De altfel , nici credința mea în Dumnezeu nu mai e ce a fost odată .

Dacă e să o iau după gândirea mea , țin să cred că dupa ce vom muri , rămânem morți și punct . Încep mii de vise fără sfârșit . Nu știu dacă o să ne reîncarnăm sau dacă după ce murim ne vom mai amintii ceva din ‘viața anterioară’ . Din păcate nu am putut să aflu acest lucru de pe internet , nimeni nu are de unde să știe acest lucru și nu cred (defapt sunt sigur) că va ști cineva vreodată cu exactitate ce se va întâmpla după ce murim .

Tehnologia avansează pe zi ce trece , o să ajungem exact ca niște roboți . O să dăm comenzi unor roboți să ne facă mâncare , să ne facă cumpăraturile , să ne facă să zâmbim , să ne distrugă lumea . Cu toate astea , tehnologia nu poate afla ce se va întâmpla după moarte . Probabil va fi inventată o poțiune care să ne facă să trăim veșnic (de parcă asta ar fi posibil vreodată … doar glumesc) .

Așadar , deja am repetat de câteva ori cuvintele viață și moarte . Pe mine nu mă poate convinge nimeni și nimic ce se vă întâmpla cu mine după ce mor . Țin să cred că asta va rămâne un mister și îmi trăiesc viața cât se poate de mult , trăiesc fiecare clipă și păstrez totul în ‘cartea de amintiri’ . Această este o altă întrebare la care am vrut să obțin un răspuns … un răspuns pe care nu l-am găsit și nu-l voi găsi .

G’night ! Vă las mai jos o melodie de ‘Noapte bună’ care sper să vă placă .

Enjoy !

Lasă un răspuns

