Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Videoblogging-ul în România !

Încep deja să cred că sunt un liliac , postez articole numai la ore ciudate . În seara asta am decis să postez totuși ceva mai devreme pentru că mâine am școală si nu îmi mai permit să stau până dimineața … fuck it !

Lăsând asta la o parte , m-am decis să îmi spun și eu părerea despre acest fenomen , apărut nu de mult la noi în țară și anume Videobloggingul (prescurtat vlog/vlogging) .

Pentru cei care încă nu știu ce înseamnă vloggingul o să vă spun pe scurt : o anumită persoană se filmează în timp ce prezintă anumite lucruri , editează clip-ul și îl postează pe youtube . Simplu ! În ultimul timp , pe zi ce trece apare câte un vlog pe youtube , câte un minor care primește numai înjurături (asta apropo de articolul meu cu vloggerii minori) , unii au succes , iar alții nu . În primul rând eu văd vloggingul ca o sursă de distracție , anti-plictiseală . Când mai sunt în fața monitorului și n-am ce face , caut un vlog și mai pierd ceva timp . Acum nu vreau să spun că vlogg-urile care vorbesc despre noutățile din lume , mondenitate și alte subiecte pe care fiecare vlogger le alege nu sunt interesante . În momentul în care faci un vlog filmând cu o cameră de 2 Megapixeli și vorbești despre ce ai făcut tu azi , cu ce te-ai îmbrăcat și ce ai mâncat fi sigur că nu vei avea succes . Am dat peste o grămadă de vlog-uri ce pot fi numite ‘EPIC FAIL’ . Clip-uri care sunt prost filmate , calitate minimă și un edit de vai mama lui .

În al 2-lea rând , ca să fi vlogger gândesc că trebuie să ai totuși o vârstă de minim 16 ani , să fi matur și să ști să te exprimi în fața unor străini . Trebuie să ști să te faci plăcut prin felul tău de a fi , o persoană amuzantă , serioasă etc. Pe lângă asta și calitatea clipurilor prezintă pentru mine , ca ‘spectator’ , un plus . Nu văd ce motiv ai avea să deschizi un vlog când nu ai nici măcar o cameră care să filmeze clar (nu zic HD) , ca noi să putem descoperii fizic cine e persoana care ne vorbește dincolo de monitor .

Cam asta e opinia mea despre aceste vloguri . Un lucru bun realizat pe internet care ajută UNELE persoane să se dezvolte din punct de vedere al gândirii , să nu aibă emoții în fața camerei și probabil să se pregătească pentru o lume a televiziunii . Sunt unii vloggeri care , după mine , chiar pot ajunge să aibă propria emisiune la TV . Păcat că nu știe nimeni de aceștia , nu li se oferă un loc unde să exerseze și să se pregătească . Din câte știu , ca vlogger , dacă ai vizualizări multe și abonați , printr-un parteneriat cu youtube poți câștiga câțiva bănuți .

Să vă spun acum și vlogurile pe care eu le urmăresc , pe care vi le recomand când nu aveți ce face și vă plictisiți .

DozaDeHaș (DDH) – E mai mult o emisiune , mulți dintre voi cunoașteți .

ZMENTA – Foarte tare tipul ! Site : http://www.zmenta.ro

Ilariant.ro – Un vlog care surprinde diverse evenimente din viața unui student .

Friends Show – Băiatul chiar știe ce spune .

Elok2012 – Ceva mai special .. baiatul filmează în timp ce se joacă și vorbește despre diverse lucruri .

Sper ca cei care încă nu a-ți aflat de aceste vlog-uri să vă uitați la ele , eu unul mă distrez uitându-mă la acești oameni . Pentru cei ce cunosc deja vlog-urile , așteptăm următoarele episoade .

Ciau !

3 responses

  1. In primul rand, ma simt naspa ca las comentariu de pe contul de facebook si nu cel de wordpress [probleme cu el] si apoi, vreau sa spun ca imi plac postarile tale, si ce mi-a placut cel mai mult in acest posta este faptul ca ai pomenit si de Ilariant. Sunt o mare fana-uriasa as spune si din cauza pasiunii mele 99% din prietenii mei stiu acum cel putin 20 de episoade de-ale lor.

    Nu sunt intr-o dispozitie tocmai extrafantastica pentru comentat, dar chiar voiam sa ma amestec si eu pe aici.

    Ciuss~

    Ianuarie 27, 2013 la 17:21

    • Mă bucur că există persoane care apreciază ceea ce scriu aici .

      Ianuarie 27, 2013 la 20:12

  2. Foarte frumos scrii. Ma bucur ca l-ai trecut si pe Zmenta, cred ca este cel mai bun dintre cei enumerati de tine.

    Martie 2, 2013 la 09:00

Lasă un răspuns

