Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Prietenii de pe facebook și prietenia adevărată .

Mi-am amintit că acum ceva timp văzusem un articol pe net de genu’ : „Caut prieten care are mult timp liber, poate să iasă des în oraș cu vârsta între 14-15 ani” . Sincer , prima dată m-am gândit că e o fată care își cauta prieten sau invers , dar după am văzut că era defapt un băiat care își cauta un alt amic de distracție pe internet . UAT DĂ FAC !  E chiar absurd să ajungi să pui anunțuri de genul pe internet .

Mai nou , copii de 12-14 ani vor să lege prietenii pe internet . Nu realizez cum ai putea să pui anunț pe un site că îți cauți prieten de joacă .Adică mă gândesc că prietenii aștia ar trebuii să îi ai încă din copilărie , prietenii nu sunt niște obiecte să le cauți pe internet . Poate e și chestie de destin (eu mi-am cunoscut unul dintre cei mai buni prieteni în clasa a 7-a la pregătire , la matematică . Cine s-ar fi gândit ? Restul prietenilor îi cunosc de când aveam 4-5 ani) .  Fiecare dintre noi avem cel mai bun prieten cu care facem orice , ieșim în oraș , ne distrăm la beție și facem tot felul de chestii nebunești .

Acum poate o să-mi ziceți că se pot lega prietenii frumoase și pe facebook . Poate că e adevărat , poate nu , dar un prieten cunoscut pe facebook nu se compară niciodată cu prietenii pe care îi cunoști de ani buni , încă de când erai mic copil , cărora le cunoști toate mofturile , defectele și bonusurile , cu care poți vorbi orice , te injuri non stop și ști că sunt niște înjurături spuse la glumă , doar de distracție (eu asta fac) , vorbești despre fete / băieți etc.  Din punctul meu de vedere , prieten nu înseamnă o persoană cu care ieși la o cafea sau la o bere în oraș , odată la nu știu
câte zile . Eu unul , nu îi consider pe aceștia prieteni ci cunoștiințe .

Am zis ce-am avut de zis despre prietenia asta pe internet care mi se pare o prostie … orice ar fi rămân la ideea că prietenii adevărați nu se găsesc pe facebook , prietenii adevărați îi găsești în viața reală , viața ții oferă , unii buni alții răi și trebuie să știi să îi ții aproape pe cei care merită cu adevărat .

Acum vreau să discut puțin și despre prietenia asta adevărată , despre acel ‘BFF‘ din viața fiecăruia și o spun din perspectiva mea , ca băiat . La fete nu știu cum e , dar îmi imaginez și nu vreau să povestesc despre asta x_O . În primul rând un prieten adevărat nu te lasă ‘baltă’ la nevoie , te ajuta cu orice lucru ; nu uită de tine atunci când în viața lui apare o fată pe care mai apoi începe să o iubească , iar tu , cel mai bun prieten al lui , ești dat la o parte . Sunt sigur că există multe astfel de momente când suntem dați la o parte din cauza unei fete . Dar e de înțeles că acel ‘BFF‘ are și o viață a lui personală în care nu trebuie să ne băgăm prea mult . Noi trebuie să știm doar că râmănem prieteni cu aceea persoană și dacă chiar ne este prieten adevărat nu vom fi dați la o parte pentru o relație .  Același lucru cred că s-ar putea întâmpla și la fete .

În al 2-lea rând , prietenia adevărată se bazează pe sinceritate . Nu văd rostul pentru care să îți minți prietenul (mă refer la niște minciuni legate de prietenia voastră , nu să îi spui că ‘mamaia ta e țigan‘ . It’s a bad joke :)) . ) , ca el mai apoi să afle că l-ai mințit și să riști o ceartă care vă va ‘rupe’ prietenia .

Cam asta am avut de spus … nu știu câti dintre voi vor înțelege ce am zis eu pe aici , la câți vă va placea acest articol … Eu am spus toate lucrurile astea din punctul meu de vedere , asta e viziunea mea asupra acestor prietenii și nu îmi pasă de ce spune unu’ altu’ . Sper doar ca unii să nu mă înțeleagă greșit . Așadar , vă urez să aveți parte de prieteni adevărați și evitați prieteniile false . Mulțumesc celor care aveți rabdarea de a citii tot ce am scris :)) .

” Viața fără prieteni este ca o masă fără desert . „

G’night ! Și ca de obicei , melodia de ‘noapte bună’ :

 

(Chiar dacă nu are legătură cu subiectul abordat de mine în seara asta , este o melodia frumoasă și liniștită care îmi place foarte mult) .

Lasă un răspuns

