Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Mileniul 3 : în ce constă o relație în ziua de azi .

Puf ! De câteva zile tot am în gând ideea asta pentru un nou articol și voi încerca să dezvolt puțin părerea mea despre relațiile astea „de iubire” din ziua de azi , între adolescenți . Știu că n-am mai postat de mult pe blog , dar n-am prea avut timp , școală îmi risipește mult timp în care aș putea face altceva mai interesant și azi m-am convins de asta .

Observ că tot mai multe fete au așteptări foarte mari de la baiatul ăla care să le ofere viața aia de film la care visează ele de ani buni . De ce ai tu nevoie , ca băiat , să ai o prietenă ? (frumoasă , nu una strâmbă) : Telefon (unul să valoreze peste 15-20 de milioane , eventual o camera de 12mpx să aibă fata cu ce să-și facă poze , că na , avem facebook) , bani în general , să ai un facebook cu peste 3000-4000 de prieteni , eventual fan page asta ca să arăți cât de popular ești, să fi băiețaș rău la tine în orășel , mare smardoi … și cam atât . Nu trebuie să fi deștept , să fi matur . Trebuie doar să le oferi un ipod de ziua lor și ‘le ai la mână’ pentru câteva săptămâni / luni . Pe lângă lucrurile astea , trebuie să ai haine de la Zara , Pull&Bear , Bershka etc. , altfel nu vede lumea ca ești fashion . Ideea e ca din ce în ce mai puține fete pun preț pe sentimente . La ele contează mai mult starea materială (a părinților , nu a ta , că nu poți vorbi despre asta la un adolescent) , toate astea pentru că ele sunt (…)  , paralele cu școala și au nevoie de haine noi , au nevoie de cineva care să le ofere ceea ce părinții nu își permit și tot așa . Cum o să poți scoate o fată în oraș dacă nu ai cel puțin 100 de lei la tine ? Trebuie să se respecte și ea într-o cafenea de fițe , că doar nu o duci pe banca din parc să beți cola și să spargeți semințe . Mai sunt unele cărora le plac băieții ăștia răi , de la care își iau și bătaie , dar asta e o altă treabă pe care n-am înțeles-o prea bine și n-are rost să o dezvolt . Până la urmă au și ele gusturile proprii când vine vorba de „băjetsi” .

La noi , băieții , treaba e cu totul altfel . Vrem o fată frumoasă , care să nu fie cu încă 10 , să nu dea mass când spune ‘te iubesc’ și care să se implice într-o relație (să nu fie indiferentă) , să poți vorbii cu ea despre orice , să fie deschisă , matură și cam atât . Cel puțin astea sunt așteptările mele de la o fată . Nu văd ce relație aș putea avea cu o fată cu care n-am prea multe lucruri în comun , n-am despre ce să vorbesc cu ea și care vrea să o scot la „suc” (mai nou cremă de whisky , shot-uri de tequila etc.) în fiecare zi . De altfel sunt de acord ca atunci când ieși cu o fată în oraș să plătești tu ‘consumația’ , dar unele chiar exagerează și te pun să scoți și ultimu’ ban din buzunar pe care ți i-au dat părinții .

Văd din ce în ce mai mulți băieți că se plâng de faptul că nu mai există fete cu care să ai o relație de lungă durată , careia să îi poți zice ‘te iubesc’ fară să vezi indiferență din partea ei . Sunt unii care zic că la vârsta de 15-17 ani nu poți să ai o relație adevărată , că aia nu e relație , e doar o joacă sau alte chestii de genu’ . De fapt , chiar la vârsta asta începi să experimentezi anumite chestii legate de iubire , la vârsta asta cunoști prima dragoste de care îți vei aminte toată viața și la vârsta asta ne dăm seama de fapt ce înseamnă cu adevărat să iubești și pe altcineva înafară de cei din familia ta .

Cam asta a fost pe ziua de azi . Nu știu când o să mai apuc să scriu un nou articol … chiar și așa , blogul rămâne online pentru că din vară voi începe să fiu mai activ . Probabil or să fie fetițe care or să se simte în postul ăsta , poate ca am fost puțin ‘nesimțit’ sau am exagerat … oricum , le rog să se abțină de la comentarii dacă vor doar să mă înjure :)) .

Ciau !

2 responses

  1. Te salut! Filip ma numesc, am 23 de ani si intamplator am dat de blogul tau dupa o discutie pe care am avut-o cu un prieten in seara asta cand iti scriu acest comentariu, fix despre relatiile din ziua de azi, asa ca mi s-a aprins un beculet in minte si am cautat pe google de curiozitate ceva despre relatiile din ziua de azi. Nu conteaza varsta cand vine vorba de experienta de viata, chiar daca eu am 23 de ani si tu ai 17, nu te cunosc, nu ma cunosti, nu stiu ce ai experimentat tu si ce nu. Insa te aprob cu privire la faptul ca fetele in special astea mai mici pana-n 18 19 ani au niste figuri in cap de mari „doamne” si paradoxal am avut ocazia de multe ori sa observ ca o pustoaica de 18 ani e mai pretentioasa decat o femeie de 30 de ani si ma amuza la culme. Nu, nu vorbesc in necunostinta de cauza sau in calitate de om care-si da cu parerea, ci din experienta, reusind sa ies in oras atat cu fete mai mici, deoseama, cat si femei usor trecute de 30 de ani. Mai departe nu am mers pentru ca nu vreau sa ajung sa ma intalnesc cu babe. :)) Revenind la subiect, pai cum sa spui tu o pustoaica de 18 ani ca vrei un barbat de succes langa tine, implinit, cand tu nici 0,000000001% din cerintele pe care le ai de la „barbatul visurilor” nu le indeplinesti. :))
    Cat despre faza cu 100 de lei, te inteleg perfect…si eu m-am confruntat cand eram adolescent, chiar daca acum a devenit ceva normal sa cheltui in jur de 100 de lei la o intalnire, dar e alta situatie acum…si da, intr-o relatie iti trebuiesc bani ca s-o intretii fara doar si poate ca nu poti sa stai la infinit cu covrigul si tu sticla de apa in parc sau in cel mai rau caz si apa s-o bei de la tasnitoare.

    Te salut si iti urez mult succes!

    Filip

    Iunie 14, 2013 la 22:27

    • Salut și ție Filip .

      Se pare că în legătură cu acest subiect avem un punct comun , mă bucur că ești de acord cu mine . La fel , îți doresc și eu succes în găsirea unei fete/femei pe care nu o interesează doar banii într-o relație . Până la urmă , cred că toții barbații ar vrea să cunoască o asemenea femeie , care , din păcate o găsești foarte greu în prezent .

      Iunie 14, 2013 la 22:49

Lasă un răspuns

