Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

Prietenie sau iubire ?

E 3:00 , mai e puțin și răsare soarele , iar eu n-am somn ca întotdeauna . Ascult muzica de vreo 3 ore în continuu’ (gen hip-hop de dragoste , melodii cu care mă relaxez și mă liniștesc) . Tot ascultând piese de genu’ mi-am amintit de blogul meu și de o fază aiurea pe care probabil unii din voi a-ți întâlnit-o până acum sau o ve-ți întâlnii .

Se întâmplă câteodată să cunoști o fată / un băiat , pe stradă , pe facebook , oriunde , îți dorești să fi împreună cu respectivul și defapt îți dai seama că viitorul nu corespunde întocmai cu planurile tale , că nu mergi în sensul corect și că defapt în loc să  îți faci o iubită / un iubit ajungi la o prietenie , oarecum apropiată . După , ce mai rămâne de făcut ? Trebuie să faci în așa fel încât persoana să își dea seama de ceea ce simți , să afli la rândul tău ce simte pentru tine și marea problemă ” cum îi spui că vrei mai mult de la această relație de prietenie? ” .  Probabil o să ziceți că e simplu dacă nici măcar n-ați trecut prin treburile de genul ăsta , dar nu e chiar așa . Din moment ce îi devii prieten persoanei respective , afli anumite lucruri legate despre ce și-ar dorii ea/el de la un viitor iubit / o viitoare iubită , despre persoanele care îi plac , despre relațiile ei și îți dai seamă ca nu corespunzi în viața ei sau că ești în plus acolo unde ai vrea să fi cel mai important . Am trecut de curând prin momente de genul ăsta și ma simt prost pentru că nu știu cum să continui , dacă să continui și ce să fac mai departe .

Pe zi ce trece îmi dau seama că faza cu sentimentele , cu dragostea și toate chestiile astea nu e chiar așa simplă , nu vine chiar de la sine dacă nu îi  dai un impuls , nu e totul „numai lapte și miere” așa cum visează unii noaptea (sau alții ca mine care n-au somn și visează cu ochii deschiși) . Fiecare persoană are orgoliul său , are un anumit nivel până la care îndură anumite chestii , până la care se înjosește în fața cuiva . Avem un comportament patetic atunci când ne îndrăgostim și ne întrebăm chiar și noi „am ajuns să fac asta pentru o fată ?” .Vreau să spun că toți suntem aerieni în momentul în care ne îndragostim …  parcă suntem picați din cer , nu mai știm de noi și ne gândim la persoana care am vrea să ne fie aproape chiar în acest moment . Pe de altă parte , mai există și indiferența despre care tot citesc anumite citate/versuri pe facebook . În primul rând e una să vrei să pari indiferent și una să fi indiferent și să nu îți dai seama . Unii apelează la indiferență atunci când vor ca cealaltă persoană să facă primul pas și desigur aici intervine orgoliul . Dacă ești indiferent nu înseamnă că iubești .

Greu , nu ? Probabil că m-ați înțeles … sau nu . E cam târziu și am multe gânduri în minte acum , somnul nu ma ia deloc și îmi tot caut melodii pe youtube să mai ascult până dimineață . Știu că nu sunt sigurul care trece prin astfel de momente . Cu asta închei și acest articol , sper să scriu altul cât mai curând pentru că am o grămadă de gânduri pe care le-aș putea dezvolta aici pe blog însă timpul nu prea îmi permite asta …

Good night ! ^_^

O melodie pe care am gasit-o în noaptea asta și la care am apăsat butonul de „repeat” :

Sper să vă placă ! (Sunt sigur că nu toți înțeleg versurile astea , dacă nu cunoașteți genul de muzică mai bine continuați cu salam) .

Lasă un răspuns

