Blogul meu , părerile mele , lumea mea !

A venit varaaa !

Salutare tuturor . Revin cu un articol nou , care nu știu cât de interesant o să fie , dar m-am cam plictisit prin cameră și totuși nu m-aș băga la somn .

Nu știu dacă vă mai amintiți , dar cu câteva articole în urmă am spus că îmi este dor de vară , de vacanță , de zilele în care să ma trezesc la 12 și să vad cerul senin , fără nori , fără fulgi de zăpadă , să pot dormii cu geamul deschis , să nu merg la școală și multe alte lucruri . Ei bine , se pare că însfârșit a venit vara și acum chiar și-a făcut simțită prezența . Temperaturile încep să crească din ce în ce mai mult , fetele poartă blugi/pantaloni scurți (băieții mă înțeleg aici) ,
încet încet încep să se deschidă și ștrandurile , se termină și scoala … începe să fie din ce în ce mai frumos !

Vara asta mă gândeam că o să lenevesc , dar nu la modul că o să stau închis în casă , ci la modul că o să pierd timpul pe la ștranduri , pe la terase etc. . Dar totuși m-am răzgândit și vreau să încerc să ma auto-disciplinez , să îmi creez un program zilnic , să nu mai fiu așa amețit și să pun lucrurile cap la cap . De mult am încercat să fac asta și am vaga impresie că nici acum nu o să reușesc , dar totuși , încercarea moarte n-are . Pentru început m-am apucat de sală , abea mai cresc și eu puțin și mai fac mișcare . De asemenea , mai am o săptămână de școală (nesemnificativă pentru mine) , după care voi începe să alerg
în fiecare seară , plimbari mai dese cu bicicleta , ieșiri prin oraș , sport în general . Cu alimentația însă este mai greu deoarece îmi făcusem un program și pentru asta , dar mi-am zis ca nu e cazul să fac asta acum , poate mai târziu . Mi-am propus să merg și într-o tabără de 8 zile cu colegii pe undeva prin Baia Mare , așa am ocazia să îmi fac niște prieteni noi .

Mi-am propus să reduc cât pot de mult orele petrecute în fața calculatorului , orele petrecute pe facebook și alte cele , pentru că abea acum mi-am dat seama că nu îmi aduc nici un beneficiu . Am foarte multe scopuri pe care vreau să le „ating” vara asta și sper să nu dau greș .

O să vă țin la curent cu ce o să se mai întâmple cu mine în vara asta . Noaptea o să-mi fac timp să mai scriu câte ceva pe blog atunci când am un subiect mai important de dezvoltat .

Seara bună și … enjoy summer !😀

Luați și o melodie de la comercialu’ ăsta așa ca de vară :

Lasă un răspuns

